Profesorii Aletheea
Lucrăm cu profesori pasionați și empatici.
Învățarea și lucrul în echipă reprezintă un punct forte pe care l-am clădit cu grijă de-a lungul timpului, în proiectele derulate împreună, dincolo de porțile școlii. În marea familie pe care o formăm, copiii descoperă alături de noi plăcerea de a veni la școală. Din echipa noastră fac parte profesori cu experienta, empatici și pasionați de educație.
Cu o practică reflexivă în explorarea Adevărului, Frumosului şi Binelui, profesorii noștri sunt constructivişti, cu dragoste pentru oameni, preocupați de o învățare motivantă şi semnificativă şi de o înțelegere în profunzime a proceselor şi fenomenelor. Ei au gândire creativă și imaginație, sunt pasionați de povești, răbdători și cu simțul umorului, comunică eficient și lucrează în echipă.
Învățământ primar
Adriana Albeș
Profesor învăţământ primar
Misiunea mea, cu tot ce am și tot ce sunt, este să fac lumea aceasta un loc mai bun. De aceea m-am îndreptat spre copii, pentru că ei reprezintă atât prezentul, dar mai ales viitorul nostru.
Elena Bouhar
Profesor învățământ primar
Iubesc copiii, pentru că aduc numai bucurii și mulțumire sufletească. Sunt plini de lumină, energie și idei, iar zilele petrecute cu ei sunt cele mai fericite. Simt o deosebită satisfacție văzându-i învățând și crescând sub ochii mei.
Vasile Brașovanu
Profesor învăţământ primar
În toți acești ultimi ani în care am cunoscut sistemul de educație din diverse roluri, poate că una dintre principalele concluzii e că nu există soluții minune pentru a aduce învățarea aproape de oameni, fie că sunt copii sau adulți, ci că fiecare dintre noi suntem într-o anumită măsură responsabili de propria devenire. Ce îmi propun din rolul de învățător e să ofer cât pot de mult din jumătatea mea de relație cu fiecare copil pentru ca acesta să dobândească abilitățile, valorile și cunoștințele potrivite pentru a deveni autonom, creativ, în echilibru cu el și cu cei din jur, pregătit pentru a-și conduce propria viață.
Maria Bunea
Profesor învăţământ primar
Îl iubesc pe Dumnezeu și tot ce a lăsat în lume. Iubesc copiii, inocența și curiozitatea lor. Îndrăgesc natura și îmi place să duc la capăt orice activitate cu simț de răspundere.
Mihaela Cornețeanu
Profesor învățământ primar
De când eram copil mi-am dorit două lucruri: să devin învățătoare și să las ceva, oricât de mic, în urma mea. Mi-am împlinit visul și astăzi îi învăț cu drag pe copii să citească, să scrie, să socoteasă, să fie EI.
Cătălina Costea
Profesor învățământ primar
Cu răbdare și multă pasiune investită în toate activitățile pe care le-am desfășurat, am aflat că, de fapt, copiii ne zâmbesc doar atunci când îi tratăm ca pe niște ființe unice și capabile.
Damian Feraru
Profesor învățământ primar
Am o experiență de peste trei ani ca terapeut ABA, activând atât în cadrul unei asociații, cât şi la domiciliul beneficiarilor. Deţin bune abilităţi de organizare şi derulare a grupurilor de interacţiune/de joacă şi a grupurilor de dezvoltare a abilităţilor sociale pentru copii.
Miruna Andreea Ion
Profesor învățământ primar
Profesorul este „doctor de suflete”. Acest lucru îl doresc și eu, să fiu un doctor bun și dedicat pentru sufletele copiilor. Vreau să ofer elevilor mei tot ce am mai bun, pentru ca ei să crească și să se dezvolte armonios.
Doresc ca elevii să-mi fie parteneri pe „drumul cunoașterii”, pentru ca procesul de învățare să fie unul eficient și de durată. Să înfrunte și să treacă peste greutăți cu zâmbetul pe buze și capul sus.
Anamaria Mocanu
Profesor învăţământ primar
Copiii sunt viitorul. Copiii sunt tot ce rămâne când totul trece. În ființele lor se îmbină binele, frumosul și adevărul. În copii trebuie să sădim tot ce avem mai bun, pentru că doar din ei răsare tot ce e mai bun.
Mădălina Nicolescu
Profesor învățământ primar
A fi lângă copii în fiecare zi este un dar. A fi în sufletul copiilor înseamnă că ai reuşit să devii dascăl cu adevărat. Atunci poţi să pătrunzi în mintea lor, să-i înţelegi şi să-i sprijini la nevoie. Să le arăţi drumuri posibile în viaţă, să îi ajuţi să se ridice atunci când se împiedică şi să le dai drumul atunci când sunt pregătiţi să zboare.
Dorina Opran
Profesor învățământ primar
Am multă iubire de oferit copiilor. Îmi place să le fiu partener în învățare și să descopăr împreună cu ei, într-un mod inedit, lumea înconjurătoare. Cred cu tarie că fiecare copil are nevoie de stare de bine pentru a se bucura de experiențe autentice de învățare și a se dezvolta la maximul potențial.
Lorena Pavel
Profesor învățământ primar
Cred că viața noastră este o călătorie căreia avem puterea de a-i da sens și culoare, iar copiii sunt cei de la care putem “împrumuta” cele mai multe culori. Sunt fascinată de viziunea pe care copii o au cu privire la viață, iar asta mă inspiră în tot ceea ce fac zi de zi.
Laura Petrescu
Profesor învățământ primar
Nu e simplu să pun, în câteva rânduri, toate satisfacțiile, magia, emoțiile, pe care le-am trăit de când sunt la catedră, alături de copii. Să fiu profesor este tot ce mi-am dorit dintotdeauna! Să aduc bucuria cunoașterii în ochii celor mici, să-i țin strâns de mână când deschid ochii și încep să înțeleagă cât de mare și de frumoasă este lumea în care trăim.
Tamara – Georgiana Popa
Profesor învățământ primar
M-am îndrăgostit de literatură pe vremea când încă nu eram un cititor cu metodă, deoarece mi-a oferit mereu alternativa fericită a unei lumi în care am visat, am sperat şi am crescut.
Alina Țârcoman-Ochea
Profesor învăţământ primar
Munca cu copiii îmi aduce mereu satisfacție. Scopul meu este să-i ajut pe copii să-și descopere pasiunile și modalitățile prin care ei să dezvolte o învățare eficientă încât să își atingă potențialul maxim.
Adriana Albeș
Profesor învăţământ primar
Misiunea mea, cu tot ce am și tot ce sunt, este să fac lumea aceasta un loc mai bun. De aceea m-am îndreptat spre copii, pentru că ei reprezintă atât prezentul, dar mai ales viitorul nostru.
Elena Bouhar
Profesor învățământ primar
Iubesc copiii, pentru că aduc numai bucurii și mulțumire sufletească. Sunt plini de lumină, energie și idei, iar zilele petrecute cu ei sunt cele mai fericite. Simt o deosebită satisfacție văzându-i învățând și crescând sub ochii mei.
Vasile Brașovanu
Profesor învăţământ primar
În toți acești ultimi ani în care am cunoscut sistemul de educație din diverse roluri, poate că una dintre principalele concluzii e că nu există soluții minune pentru a aduce învățarea aproape de oameni, fie că sunt copii sau adulți, ci că fiecare dintre noi suntem într-o anumită măsură responsabili de propria devenire. Ce îmi propun din rolul de învățător e să ofer cât pot de mult din jumătatea mea de relație cu fiecare copil pentru ca acesta să dobândească abilitățile, valorile și cunoștințele potrivite pentru a deveni autonom, creativ, în echilibru cu el și cu cei din jur, pregătit pentru a-și conduce propria viață.
Maria Bunea
Profesor învăţământ primar
Îl iubesc pe Dumnezeu și tot ce a lăsat în lume. Iubesc copiii, inocența și curiozitatea lor. Îndrăgesc natura și îmi place să duc la capăt orice activitate cu simț de răspundere.
Mihaela Cornețeanu
Profesor învățământ primar
De când eram copil mi-am dorit două lucruri: să devin învățătoare și să las ceva, oricât de mic, în urma mea. Mi-am împlinit visul și astăzi îi învăț cu drag pe copii să citească, să scrie, să socoteasă, să fie EI.
Cătălina Costea
Profesor învățământ primar
Cu răbdare și multă pasiune investită în toate activitățile pe care le-am desfășurat, am aflat că, de fapt, copiii ne zâmbesc doar atunci când îi tratăm ca pe niște ființe unice și capabile.
Damian Feraru
Profesor învățământ primar
Am o experiență de peste trei ani ca terapeut ABA, activând atât în cadrul unei asociații, cât şi la domiciliul beneficiarilor. Deţin bune abilităţi de organizare şi derulare a grupurilor de interacţiune/de joacă şi a grupurilor de dezvoltare a abilităţilor sociale pentru copii.
Miruna Andreea Ion
Profesor învățământ primar
Profesorul este „doctor de suflete”. Acest lucru îl doresc și eu, să fiu un doctor bun și dedicat pentru sufletele copiilor. Vreau să ofer elevilor mei tot ce am mai bun, pentru ca ei să crească și să se dezvolte armonios.
Doresc ca elevii să-mi fie parteneri pe „drumul cunoașterii”, pentru ca procesul de învățare să fie unul eficient și de durată. Să înfrunte și să treacă peste greutăți cu zâmbetul pe buze și capul sus.
Anamaria Mocanu
Profesor învăţământ primar
Copiii sunt viitorul. Copiii sunt tot ce rămâne când totul trece. În ființele lor se îmbină binele, frumosul și adevărul. În copii trebuie să sădim tot ce avem mai bun, pentru că doar din ei răsare tot ce e mai bun.
Mădălina Nicolescu
Profesor învățământ primar
A fi lângă copii în fiecare zi este un dar. A fi în sufletul copiilor înseamnă că ai reuşit să devii dascăl cu adevărat. Atunci poţi să pătrunzi în mintea lor, să-i înţelegi şi să-i sprijini la nevoie. Să le arăţi drumuri posibile în viaţă, să îi ajuţi să se ridice atunci când se împiedică şi să le dai drumul atunci când sunt pregătiţi să zboare.
Dorina Opran
Profesor învățământ primar
Am multă iubire de oferit copiilor. Îmi place să le fiu partener în învățare și să descopăr împreună cu ei, într-un mod inedit, lumea înconjurătoare. Cred cu tarie că fiecare copil are nevoie de stare de bine pentru a se bucura de experiențe autentice de învățare și a se dezvolta la maximul potențial.
Lorena Pavel
Profesor învățământ primar
Cred că viața noastră este o călătorie căreia avem puterea de a-i da sens și culoare, iar copiii sunt cei de la care putem “împrumuta” cele mai multe culori. Sunt fascinată de viziunea pe care copii o au cu privire la viață, iar asta mă inspiră în tot ceea ce fac zi de zi.
Laura Petrescu
Profesor învățământ primar
Nu e simplu să pun, în câteva rânduri, toate satisfacțiile, magia, emoțiile, pe care le-am trăit de când sunt la catedră, alături de copii. Să fiu profesor este tot ce mi-am dorit dintotdeauna! Să aduc bucuria cunoașterii în ochii celor mici, să-i țin strâns de mână când deschid ochii și încep să înțeleagă cât de mare și de frumoasă este lumea în care trăim.
Tamara – Georgiana Popa
Profesor învățământ primar
M-am îndrăgostit de literatură pe vremea când încă nu eram un cititor cu metodă, deoarece mi-a oferit mereu alternativa fericită a unei lumi în care am visat, am sperat şi am crescut.
Alina Țârcoman-Ochea
Profesor învăţământ primar
Munca cu copiii îmi aduce mereu satisfacție. Scopul meu este să-i ajut pe copii să-și descopere pasiunile și modalitățile prin care ei să dezvolte o învățare eficientă încât să își atingă potențialul maxim.
Limbă și comunicare
Kathryn Ana
Profesor limba engleză
Learning is not confined to only what is taught in a classroom setting. Although each child will undoubtedly learn to be better English scholars, it is my desire that during their time in my classroom they are also exposed to what it means to be better humans and members of our society.
Roxana Aramă
Profesor limba engleză
Cred că prieteniile cele mai trainice se nasc din respect – și vreau să cred că elevii și profesorii pot fi cei mai buni prieteni.
Totuși știu că educația nu este o cruciadă pe care s-o duci de unul singur.
Nicoleta Barba
Profesor limba germană
Este greu să îţi abandonezi discernământul de adult pentru a te scufunda pentru o clipă în mintea unui copil, pentru a o observa. Dar cine îşi păstrează inima de copil deschisă poate intra în mintea copilului pentru a-i simţi nevoile şi a-i cunoaște nivelul. Şi abia atunci poţi începe să construiești sistematic şi atent, precum albina fagurele.
Adriana Boghian
Profesor limba engleză
I strongly believe that communication is the key to healthy relationships, regardless of the language one is using. Throughout my years of teaching I have understood that kids need parents, teachers and friends in their lives to guide their steps.
Hermina Costea
Profesor limba şi literatura română
Pe parcursul acestei călătorii inter şi transdisciplinare încercăm să ne dezvoltăm într-un mod conştient abilităţi, competenţe necesare oricărei situaţii din viaţa cotidiană. Această călătorieeste şi mai captivantă atunci când o abordăm interactiv, ludic, focusându-ne atenţia asupra învăţării de calitate, asupra formării de atitudini, valori, şi mai puţin pe asimilarea cantitativă a cunoştinţelor.
Andreea Cotiţosu
Profesor limba franceză
Misiunea mea este să investesc în educaţia copiilor, valoare în care cred cu putere. Mai cred în lucrul clădit prin muncă şi răbdare, pas cu pas, cu certitudinea că în orice copil există resurse nebănuite, ce aşteaptă să fie scoase la iveală şi ajutate să strălucească.
Claudia Dobre
Profesor limba germană
Copiii sunt minunile care ne luminează viețile, sunt suflete bune și sensibile, ce au nevoie de iubire necondiționată, acceptare, valorificare și limite trasate cu blândețe. Mi-am dorit dintotdeauna să lucrez cu copiii.
Alexandra Ganea
Profesor limba engleză
Toți copiii se nasc cu o sete nemărginita de a cunoaște, de a ști, de a învăța, de a vrea să facă lucruri noi și interesante. Din păcate, statisticile arată că ea scade enorm atunci când ajung la școală, ba chiar, de multe ori, dispare complet.
Sorana Ghitea
Profesor limba germană
Am ales să îi învăț pe oameni lucruri, deoarece am înțeles că este una dintre preocupările de bază ale unui individ care încearcă să schimbe societatea, însă am decis să lucrez preponderent cu copii, deoarece acesta este mediul în care se poate face în mod vizibil si eficient o schimbare.
Aniela Mancaș
Profesor limba şi literatura română
Pentru mine, a fi profesor nu e o meserie, e un mod de a fi. Pe care îl clădesc mai ales prin onestitatea și inocența copiilor alături de care mă bucur în fiecare zi.
Cătălina Matei
Profesor limba şi literatura română
Dar niște nume nu spun multe despre un om. Doar îl încadrează. Pot acțiunile să-l descrie mai bine? Am predat, am redactat, scris și tradus. Sau poate ce iubesc mai mult și mai mult? Copiii, cărțile și muzica.
Octavia Medrea
Profesor limba germană
Cred cu tărie că, prin educație, putem contribui la o lume mai bună. Privilegiul de-a fi alături de copii mă face să fiu mai atentă la mine, la emoțiile mele, la comportamentul meu, la felul de om care vreau să fiu.
Raluca Mihai
Profesor limba germană
Trăim într-o lume multiculturală, care se schimbă și evoluează într-un ritm alert. Comunicarea multilingvă a devenit tot mai necesară, deschizând porți către noi culturi.
Ioana Militaru
Profesor limba engleză
Metodele holistice pe care le încurajez și pe care le aplic se adresează atât nevoilor emoționale, cât și celor sociale și academice ale elevilor, luând în considerare unicitatea și particularitățile fiecărui copil în parte. În cariera mea profesională de pe până acum, pe parcursul celor șaisprezece ani, m-am dezvoltat într-un spirit multicultural, ancorându-mă și îmbogățindu-mă treptat prin diversitatea culturilor cu care am interacționat.
Mădălina Sava
Profesor limba engleză
Am știut dintotdeauna că voi fi profesor și mi-am imaginat de la început ce fel de profesor voi fi. Cred că abordarea ludică, interactivă îi ajută pe copii să dezvolte abilități de care au nevoie în viața de zi cu zi și, în același timp, să își fixeze noțiunile de limbă. Consider că este responsabilitatea noastră, ca educatori, să îi cunoaștem și să îi înțelegem, adaptându-ne metodele de predare la nevoile lor.
Isabella Tatoi
Profesor limba şi literatura română
Sunt convinsă de faptul că înăuntrul fiecărui copil așteaptă cuminți talente „nenuntite” (conceptul lui Ion Barbu, in care „nenuntit” înseamnă nescos la iveală) care, pentru a deveni vizibile, trebuie să fie chemate pe nume, care trebuie să aibă de ce să se agațe, de ce să se îndrăgostească pentru a-și face curajul să se prezinte.
Amy Ungureanu
Profesor limba engleză
When I teach It’s like I’m leaving a piece of me to the children, the learning process is very important but also the values bestowed upon young learners today. It’s important to teach not only with words but by example and action.
Alexandra Vasilescu
Profesor limba engleză
Cred cu tărie că un profesor implicat poate modela caractere, poate insufla dragostea de carte, de frumos, de valori morale necesare atât la școală, cât și în afara zidurilor ei. Tocmai de aceea, tind să mă perfectionez continuu atât de plan profesional cât și personal, pentru a-mi inspira elevii și a dărui mai departe următoarelor generații tot ce am mai bun și mai frumos.
Kathryn Ana
Profesor limba engleză
Learning is not confined to only what is taught in a classroom setting. Although each child will undoubtedly learn to be better English scholars, it is my desire that during their time in my classroom they are also exposed to what it means to be better humans and members of our society.
Roxana Aramă
Profesor limba engleză
Cred că prieteniile cele mai trainice se nasc din respect – și vreau să cred că elevii și profesorii pot fi cei mai buni prieteni.
Totuși știu că educația nu este o cruciadă pe care s-o duci de unul singur.
Nicoleta Barba
Profesor limba germană
Este greu să îţi abandonezi discernământul de adult pentru a te scufunda pentru o clipă în mintea unui copil, pentru a o observa. Dar cine îşi păstrează inima de copil deschisă poate intra în mintea copilului pentru a-i simţi nevoile şi a-i cunoaște nivelul. Şi abia atunci poţi începe să construiești sistematic şi atent, precum albina fagurele.
Adriana Boghian
Profesor limba engleză
I strongly believe that communication is the key to healthy relationships, regardless of the language one is using. Throughout my years of teaching I have understood that kids need parents, teachers and friends in their lives to guide their steps.
Hermina Costea
Profesor limba şi literatura română
Pe parcursul acestei călătorii inter şi transdisciplinare încercăm să ne dezvoltăm într-un mod conştient abilităţi, competenţe necesare oricărei situaţii din viaţa cotidiană. Această călătorieeste şi mai captivantă atunci când o abordăm interactiv, ludic, focusându-ne atenţia asupra învăţării de calitate, asupra formării de atitudini, valori, şi mai puţin pe asimilarea cantitativă a cunoştinţelor.
Andreea Cotiţosu
Profesor limba franceză
Misiunea mea este să investesc în educaţia copiilor, valoare în care cred cu putere. Mai cred în lucrul clădit prin muncă şi răbdare, pas cu pas, cu certitudinea că în orice copil există resurse nebănuite, ce aşteaptă să fie scoase la iveală şi ajutate să strălucească.
Claudia Dobre
Profesor limba germană
Copiii sunt minunile care ne luminează viețile, sunt suflete bune și sensibile, ce au nevoie de iubire necondiționată, acceptare, valorificare și limite trasate cu blândețe. Mi-am dorit dintotdeauna să lucrez cu copiii.
Alexandra Ganea
Profesor limba engleză
Toți copiii se nasc cu o sete nemărginita de a cunoaște, de a ști, de a învăța, de a vrea să facă lucruri noi și interesante. Din păcate, statisticile arată că ea scade enorm atunci când ajung la școală, ba chiar, de multe ori, dispare complet.
Sorana Ghitea
Profesor limba germană
Am ales să îi învăț pe oameni lucruri, deoarece am înțeles că este una dintre preocupările de bază ale unui individ care încearcă să schimbe societatea, însă am decis să lucrez preponderent cu copii, deoarece acesta este mediul în care se poate face în mod vizibil si eficient o schimbare.
Aniela Mancaș
Profesor limba şi literatura română
Pentru mine, a fi profesor nu e o meserie, e un mod de a fi. Pe care îl clădesc mai ales prin onestitatea și inocența copiilor alături de care mă bucur în fiecare zi.
Cătălina Matei
Profesor limba şi literatura română
Dar niște nume nu spun multe despre un om. Doar îl încadrează. Pot acțiunile să-l descrie mai bine? Am predat, am redactat, scris și tradus. Sau poate ce iubesc mai mult și mai mult? Copiii, cărțile și muzica.
Octavia Medrea
Profesor limba germană
Cred cu tărie că, prin educație, putem contribui la o lume mai bună. Privilegiul de-a fi alături de copii mă face să fiu mai atentă la mine, la emoțiile mele, la comportamentul meu, la felul de om care vreau să fiu.
Raluca Mihai
Profesor limba germană
Trăim într-o lume multiculturală, care se schimbă și evoluează într-un ritm alert. Comunicarea multilingvă a devenit tot mai necesară, deschizând porți către noi culturi.
Ioana Militaru
Profesor limba engleză
Metodele holistice pe care le încurajez și pe care le aplic se adresează atât nevoilor emoționale, cât și celor sociale și academice ale elevilor, luând în considerare unicitatea și particularitățile fiecărui copil în parte. În cariera mea profesională de pe până acum, pe parcursul celor șaisprezece ani, m-am dezvoltat într-un spirit multicultural, ancorându-mă și îmbogățindu-mă treptat prin diversitatea culturilor cu care am interacționat.
Mădălina Sava
Profesor limba engleză
Am știut dintotdeauna că voi fi profesor și mi-am imaginat de la început ce fel de profesor voi fi. Cred că abordarea ludică, interactivă îi ajută pe copii să dezvolte abilități de care au nevoie în viața de zi cu zi și, în același timp, să își fixeze noțiunile de limbă. Consider că este responsabilitatea noastră, ca educatori, să îi cunoaștem și să îi înțelegem, adaptându-ne metodele de predare la nevoile lor.
Isabella Tatoi
Profesor limba şi literatura română
Sunt convinsă de faptul că înăuntrul fiecărui copil așteaptă cuminți talente „nenuntite” (conceptul lui Ion Barbu, in care „nenuntit” înseamnă nescos la iveală) care, pentru a deveni vizibile, trebuie să fie chemate pe nume, care trebuie să aibă de ce să se agațe, de ce să se îndrăgostească pentru a-și face curajul să se prezinte.
Amy Ungureanu
Profesor limba engleză
When I teach It’s like I’m leaving a piece of me to the children, the learning process is very important but also the values bestowed upon young learners today. It’s important to teach not only with words but by example and action.
Alexandra Vasilescu
Profesor limba engleză
Cred cu tărie că un profesor implicat poate modela caractere, poate insufla dragostea de carte, de frumos, de valori morale necesare atât la școală, cât și în afara zidurilor ei. Tocmai de aceea, tind să mă perfectionez continuu atât de plan profesional cât și personal, pentru a-mi inspira elevii și a dărui mai departe următoarelor generații tot ce am mai bun și mai frumos.
Matematică și științe ale naturii
Gabriel Bădițescu
Profesor matematică
Chiar dacă se crede că, în matematică, 1+1 nu pot să facă decât 2, le voi arăta elevilor mei că imaginația și creativitatea își găsesc foarte bine locul în predarea și înțelegerea ei. Prin strategii didactice inovative, aplicate democratic, vom reuși să facem din „complicata” matematică o experienţă plăcută şi să obţinem împreună foarte multe recompense intelectuale şi afective.
Anastasia Crușoveanu
Profesor Științe
Am înțeles, totodată, că pentru a deveni profesor nu este suficient să-ți alegi o materie și să o predai. Pe lângă această alegere, este nevoie de conștientizarea responsabilității pentru fiecare elev, adaptarea la nevoile lui și preocuparea pentru învățarea motivantă și semnificativă.
Andreia Petcu
Profesor Științe
Îmi doresc să-i inspir pe copii să îndrăgească științele, să se bucure de descoperirile lor și să împărtășească dragul de cunoaștere și altora. Învățarea prin predare (Learning by teaching) este metoda prin care elevii pot înțelege noțiunile teoretice explicându-le altora (colegi, elevi din ciclul primar, vizitatori ai expoziției de științe).
Andreea Sacagiu
Profesor Științe
Întotdeauna m-a fascinat lucrul cu copiii și am știut că nici o altă meserie nu mi-ar putea oferi atâtea satisfacții, bucurii, zâmbete și dorință de cunoaștere. Prin ochii copiilor redescoperim lumea și înțelegem că, de fapt, lucrurile mărunte ne fac viața să strălucească. Ador tot ceea ce înseamnă natură și conexiunea cu ea!
Claudia Ștefan
Profesor matematică
Pasiunea mea pentru matematică a început devreme în copilărie. Tatăl meu rămâne modelul profesorului pe care am încercat să-l urmez, indiferent de experințele de învățare prin care am trecut la rândul meu.
Raluca Subțirică
Profesor matematică
Din primii ani de școală am fost atrasă de științele exacte, iar temele la matematică erau mereu pe primul loc în orarul meu de după școală. Influența profesorilor de-a lungul anilor de studii, m-a ajutat sa realizez că matematica este pasiunea mea, astfel că am hotărât să transform pasiunea în profesie.
Virgilius Teodorescu
Profesor matematică
După studiile universitare absolvite în orașul natal, la Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca, Facultatea de Matematică şi Informatică – 1991-1996, au urmat 22 de ani în mijlocul elevilor de gimnaziu sau liceu, în învăţământul de stat (1996-2005) şi în cel particular (2005-2018).
Traian Tudosie
Profesor informatică
Ne aflăm într-o perioadă în care avansul tehnologic nu este doar rapid, ci accelerat, tocmai de aceea îmi propun să ajut pe oricine să se simtă confortabil cu tehnologia și să o înțeleagă pe deplin, astfel încât să găsească în aceasta un ajutor ori de câte ori are nevoie.
Andrei Vasile
Profesor informatică
Este important să înțelegem că tehnologia face parte din viața noastră și ritmul în care lucrurile se întâmplă este din ce în ce mai alert. Totul se află la distanța unui click, iar internetul pare să dețină răspunsul la majoritatea întrebărilor noastre.
Gabriel Bădițescu
Profesor matematică
Chiar dacă se crede că, în matematică, 1+1 nu pot să facă decât 2, le voi arăta elevilor mei că imaginația și creativitatea își găsesc foarte bine locul în predarea și înțelegerea ei. Prin strategii didactice inovative, aplicate democratic, vom reuși să facem din „complicata” matematică o experienţă plăcută şi să obţinem împreună foarte multe recompense intelectuale şi afective.
Anastasia Crușoveanu
Profesor Științe
Am înțeles, totodată, că pentru a deveni profesor nu este suficient să-ți alegi o materie și să o predai. Pe lângă această alegere, este nevoie de conștientizarea responsabilității pentru fiecare elev, adaptarea la nevoile lui și preocuparea pentru învățarea motivantă și semnificativă.
Andreia Petcu
Profesor Științe
Îmi doresc să-i inspir pe copii să îndrăgească științele, să se bucure de descoperirile lor și să împărtășească dragul de cunoaștere și altora. Învățarea prin predare (Learning by teaching) este metoda prin care elevii pot înțelege noțiunile teoretice explicându-le altora (colegi, elevi din ciclul primar, vizitatori ai expoziției de științe).
Andreea Sacagiu
Profesor Științe
Întotdeauna m-a fascinat lucrul cu copiii și am știut că nici o altă meserie nu mi-ar putea oferi atâtea satisfacții, bucurii, zâmbete și dorință de cunoaștere. Prin ochii copiilor redescoperim lumea și înțelegem că, de fapt, lucrurile mărunte ne fac viața să strălucească. Ador tot ceea ce înseamnă natură și conexiunea cu ea!
Claudia Ștefan
Profesor matematică
Pasiunea mea pentru matematică a început devreme în copilărie. Tatăl meu rămâne modelul profesorului pe care am încercat să-l urmez, indiferent de experințele de învățare prin care am trecut la rândul meu.
Raluca Subțirică
Profesor matematică
Din primii ani de școală am fost atrasă de științele exacte, iar temele la matematică erau mereu pe primul loc în orarul meu de după școală. Influența profesorilor de-a lungul anilor de studii, m-a ajutat sa realizez că matematica este pasiunea mea, astfel că am hotărât să transform pasiunea în profesie.
Virgilius Teodorescu
Profesor matematică
După studiile universitare absolvite în orașul natal, la Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca, Facultatea de Matematică şi Informatică – 1991-1996, au urmat 22 de ani în mijlocul elevilor de gimnaziu sau liceu, în învăţământul de stat (1996-2005) şi în cel particular (2005-2018).
Traian Tudosie
Profesor informatică
Ne aflăm într-o perioadă în care avansul tehnologic nu este doar rapid, ci accelerat, tocmai de aceea îmi propun să ajut pe oricine să se simtă confortabil cu tehnologia și să o înțeleagă pe deplin, astfel încât să găsească în aceasta un ajutor ori de câte ori are nevoie.
Andrei Vasile
Profesor informatică
Este important să înțelegem că tehnologia face parte din viața noastră și ritmul în care lucrurile se întâmplă este din ce în ce mai alert. Totul se află la distanța unui click, iar internetul pare să dețină răspunsul la majoritatea întrebărilor noastre.
Om și societate
Radu Caragea
Profesor educație civică
Fiind o fire curioasă, am studiat multe și am lucrat chiar mai multe – și toate aceste experiențe m-au învățat că buna stăpânire a mecanismelor gândirii critice, o cunoaștere consistentă a tuturor aspectelor diversității lumii noastre, precum și înțelegerea relațiilor complexe dintre oameni, grupuri, entități sau instituții sunt abilități care, odată dobândite, au un efect profund benefic pe termen lung asupra oricui.
Bogdan Petre
Profesor geografie
De la problema epuizării resurselor naturale, problema energiei, problema apei în lume, încălzirea globală și până la conflictele armate dintre state, toate acestea stau mărturie la transformările lumii care se produc sub ochii noștri.
Mihai Stamatescu
Profesor istorie
Cineva a spus odată, cu ironie, că dacă toţi copiii ar ajunge ce doresc părinţii lor, lumea ar fi plină de genii care nu muncesc
Alexandru Zipiși
Profesor istorie
Am observat care sunt limitele elevilor și cum mă pot raporta la capacitățile lor, cum pot construi o lecție plăcută, incitantă și care să trezească gândirea critică și creativitatea.
Radu Caragea
Profesor educație civică
Fiind o fire curioasă, am studiat multe și am lucrat chiar mai multe – și toate aceste experiențe m-au învățat că buna stăpânire a mecanismelor gândirii critice, o cunoaștere consistentă a tuturor aspectelor diversității lumii noastre, precum și înțelegerea relațiilor complexe dintre oameni, grupuri, entități sau instituții sunt abilități care, odată dobândite, au un efect profund benefic pe termen lung asupra oricui.
Bogdan Petre
Profesor geografie
De la problema epuizării resurselor naturale, problema energiei, problema apei în lume, încălzirea globală și până la conflictele armate dintre state, toate acestea stau mărturie la transformările lumii care se produc sub ochii noștri.
Mihai Stamatescu
Profesor istorie
Cineva a spus odată, cu ironie, că dacă toţi copiii ar ajunge ce doresc părinţii lor, lumea ar fi plină de genii care nu muncesc
Alexandru Zipiși
Profesor istorie
Am observat care sunt limitele elevilor și cum mă pot raporta la capacitățile lor, cum pot construi o lecție plăcută, incitantă și care să trezească gândirea critică și creativitatea.
Arte
Ana Joian
Profesor educaţie muzicală
De ce muzică? Fiindcă ea e buna noastră însoțitoare de când ne naștem: de la cântecele de leagăn, la muzica din căști, de la bucurie și entuziasm până la tristețe și melancolie – oricând e gata să ne miște (și în pași de dans, și mintea, și inima). Ritmul, melodia sunt menite să crească sufletul frumos și să ofere o sensibilitate aparte celui care o ascultă și performează.
Andrei Lăzăroiu
Profesor educaţie muzicală
Pasiunea pentru muzică şi pentru chitară, dar şi dragostea pentru cei mici, m-au determinat să-mi aleg această meserie nobilă, cea de profesor. În acest fel, pot împărtăşi cunoştiinţele şi experienţele mele muzicale copiilor. Predau Educaţie Muzicală de opt ani, atât în învăţământul primar, cât şi în cel gimnazial, în alternativa Waldorf.
Isabela Cristina Rizea
Profesor educaţie plastică
Cu tărie cred că arta este forma văzută a imaginaţiei dezlănţuite. Împreună cu elevii mei, vom da viaţă, prin creion şi culoare, celor mai curajoase vise.
Oana Solomon
Profesor educaţie plastică
Cred că prin desen, pictură și modelaj copiii pot să-și dezvolte imaginația, creativitatea, pot învăța să observe lumea din jurul lor și să o redea prin propria sensibilitate, pot să își transpună emoțiile și trăirile interioare.
Ana Joian
Profesor educaţie muzicală
De ce muzică? Fiindcă ea e buna noastră însoțitoare de când ne naștem: de la cântecele de leagăn, la muzica din căști, de la bucurie și entuziasm până la tristețe și melancolie – oricând e gata să ne miște (și în pași de dans, și mintea, și inima). Ritmul, melodia sunt menite să crească sufletul frumos și să ofere o sensibilitate aparte celui care o ascultă și performează.
Andrei Lăzăroiu
Profesor educaţie muzicală
Pasiunea pentru muzică şi pentru chitară, dar şi dragostea pentru cei mici, m-au determinat să-mi aleg această meserie nobilă, cea de profesor. În acest fel, pot împărtăşi cunoştiinţele şi experienţele mele muzicale copiilor. Predau Educaţie Muzicală de opt ani, atât în învăţământul primar, cât şi în cel gimnazial, în alternativa Waldorf.
Isabela Cristina Rizea
Profesor educaţie plastică
Cu tărie cred că arta este forma văzută a imaginaţiei dezlănţuite. Împreună cu elevii mei, vom da viaţă, prin creion şi culoare, celor mai curajoase vise.
Oana Solomon
Profesor educaţie plastică
Cred că prin desen, pictură și modelaj copiii pot să-și dezvolte imaginația, creativitatea, pot învăța să observe lumea din jurul lor și să o redea prin propria sensibilitate, pot să își transpună emoțiile și trăirile interioare.
Educație fizică, sport și sănătate
Vali Băcilă
Profesor educație fizică și sport
Unul dintre cele mai importante lucruri pe care le-am învățat de când profesez este acela că nu numai copiii învață de la noi, adulții, ci și noi învățăm, în egală măsură, de la ei. Dacă ajungem să descoperim acest lucru, atunci putem construi relaţii cu adevărat valoroase.
George Enescu
Profesor educație fizică și sport
În activitate mea de profesor şi de antrenor am reuşit să înțeleg că adulții și copiii au de învăţat unii de la alţii. Doar în parteneriat, prin cooperare, putem realiza lucruri valoroase.
Daniel Matei
Profesor educație fizică și sport
Călătoria mea prin viață a presupus numeroase schimbări. Totuși, ceva nu s-a schimbat niciodată: dragostea față de sport.
Răzvan Romila
Profesor educație fizică și sport
Iubesc ceea ce fac. De la vârsta de 12 ani m-am apucat să joc baschet în curtea şcolii şi nu m-am oprit până astăzi. Ceea ce am învăţat a fost din pură plăcere și din dorinţa de a deveni mai bun în fiecare zi. Am avut şansa să fiu înconjurat de prieteni la fel de pasionaţi de acest sport şi m-au ajutat să progresez.
Vali Băcilă
Profesor educație fizică și sport
Unul dintre cele mai importante lucruri pe care le-am învățat de când profesez este acela că nu numai copiii învață de la noi, adulții, ci și noi învățăm, în egală măsură, de la ei. Dacă ajungem să descoperim acest lucru, atunci putem construi relaţii cu adevărat valoroase.
George Enescu
Profesor educație fizică și sport
În activitate mea de profesor şi de antrenor am reuşit să înțeleg că adulții și copiii au de învăţat unii de la alţii. Doar în parteneriat, prin cooperare, putem realiza lucruri valoroase.
Daniel Matei
Profesor educație fizică și sport
Călătoria mea prin viață a presupus numeroase schimbări. Totuși, ceva nu s-a schimbat niciodată: dragostea față de sport.
Răzvan Romila
Profesor educație fizică și sport
Iubesc ceea ce fac. De la vârsta de 12 ani m-am apucat să joc baschet în curtea şcolii şi nu m-am oprit până astăzi. Ceea ce am învăţat a fost din pură plăcere și din dorinţa de a deveni mai bun în fiecare zi. Am avut şansa să fiu înconjurat de prieteni la fel de pasionaţi de acest sport şi m-au ajutat să progresez.
Consiliere și orientare
Oana Barbu
Consilier educațional
Pe măsură ce înaintează în vârstă, presiunea resimțită din exterior poate duce la neîncredere, stimă de sine scăzută sau la incapacitatea de a trăi în acord cu propriile nevoi.
E nevoie de crearea unui mediu echilibrat, lipsit de judecată, în care copiii și tinerii, deopotrivă, să își poată creiona propriul proces de creștere și descoperire de sine.
Andrei Dumitrescu
Consilier educațional
Chiar dacă noțiunea de catedră e doar o metaforă prin care descriem un rol social, ca orice metaforă, îmbracă realitatea astfel încât să aibă o formă inteligibilă. Iar rolul de profesor ar fi bine să fie însoțit de câteva trăsături. Blândețe și bunătate. Pentru că ceea ce învață copiii atunci când nu-i învățăm nimic tinde să devină mai important, consider că responsabilitatea de a fi printre ei e o formă de a contribui la o lume mai bună.
Oana Petcu
Consilier educațional
Cred cu tărie în generațiile din ce în ce mai inteligente și frumoase care se nasc și în educația care construiește sensul viitorului, pentru ca fiecare să poată integra în evoluție exact ce va avea nevoie. Universul creat de copii reprezintă energie pură, energie pe care cei din jurul lor au nevoie să o cunoască, pentru că doar așa le pot afla adevărata esență.
Mihaela Racoviță
Consilier educațional
Iubesc să descopăr unicitatea şi frumuseţea oamenilor (copii şi adulţi) pe care îi întâlnesc. Îmi vine foarte uşor să mă raportez la oricine cu o atitudine de respect necondiţionat.
Bianca Stîncan
Consilier educațional
În calitate de psiholog, nu pot lua decizii pentru nimeni, însă ceea ce pot face este să asist, să susțin, să ofer încredere copiilor și să îi ajut să devină adulți fericiți.
Cornelia Surlariu
Consilier educațional
Consider că este un privilegiu să te poți încărca zi de zi cu zâmbete, energie pozitivă și puritatea acestor mici artiști, care ne pictează viața în culori calde și pline de speranțe.
Oana Barbu
Consilier educațional
Pe măsură ce înaintează în vârstă, presiunea resimțită din exterior poate duce la neîncredere, stimă de sine scăzută sau la incapacitatea de a trăi în acord cu propriile nevoi.
E nevoie de crearea unui mediu echilibrat, lipsit de judecată, în care copiii și tinerii, deopotrivă, să își poată creiona propriul proces de creștere și descoperire de sine.
Andrei Dumitrescu
Consilier educațional
Chiar dacă noțiunea de catedră e doar o metaforă prin care descriem un rol social, ca orice metaforă, îmbracă realitatea astfel încât să aibă o formă inteligibilă. Iar rolul de profesor ar fi bine să fie însoțit de câteva trăsături. Blândețe și bunătate. Pentru că ceea ce învață copiii atunci când nu-i învățăm nimic tinde să devină mai important, consider că responsabilitatea de a fi printre ei e o formă de a contribui la o lume mai bună.
Oana Petcu
Consilier educațional
Cred cu tărie în generațiile din ce în ce mai inteligente și frumoase care se nasc și în educația care construiește sensul viitorului, pentru ca fiecare să poată integra în evoluție exact ce va avea nevoie. Universul creat de copii reprezintă energie pură, energie pe care cei din jurul lor au nevoie să o cunoască, pentru că doar așa le pot afla adevărata esență.
Mihaela Racoviță
Consilier educațional
Iubesc să descopăr unicitatea şi frumuseţea oamenilor (copii şi adulţi) pe care îi întâlnesc. Îmi vine foarte uşor să mă raportez la oricine cu o atitudine de respect necondiţionat.
Bianca Stîncan
Consilier educațional
În calitate de psiholog, nu pot lua decizii pentru nimeni, însă ceea ce pot face este să asist, să susțin, să ofer încredere copiilor și să îi ajut să devină adulți fericiți.
Cornelia Surlariu
Consilier educațional
Consider că este un privilegiu să te poți încărca zi de zi cu zâmbete, energie pozitivă și puritatea acestor mici artiști, care ne pictează viața în culori calde și pline de speranțe.